მოსწავლეები შეძლებენ;
.1.გამოიყენონ ბეჭდვით და ელექტრონულ საშუალებები და მოიძიონ საშობაო-საახალწლო ტრადიციებთან დაკავშირებული ინფორმაცია
2, დააკვირდნენ და ამოიცნონ ტექსტებში/ილუსტრაციებში ასახულიკულტურული, სიმბოლური რეალიებიებს
3.განიხილონ მოპოვებულ რესურსებში მოცემული ინფორმაცია.გააანალიზონ და დააახარისხებენ მაჩვენებლის მიხედვით
4.დააკავშირონ ერთმანეთთან უცხო და მშობლიური ტრადიციები, იპოვონ მსგავსება, განსხვავება
5.გამოაქვეყნონ მასალა ტექნოლოგიების საშუალებით
.1.გამოიყენონ ბეჭდვით და ელექტრონულ საშუალებები და მოიძიონ საშობაო-საახალწლო ტრადიციებთან დაკავშირებული ინფორმაცია
2, დააკვირდნენ და ამოიცნონ ტექსტებში/ილუსტრაციებში ასახულიკულტურული, სიმბოლური რეალიებიებს
3.განიხილონ მოპოვებულ რესურსებში მოცემული ინფორმაცია.გააანალიზონ და დააახარისხებენ მაჩვენებლის მიხედვით
4.დააკავშირონ ერთმანეთთან უცხო და მშობლიური ტრადიციები, იპოვონ მსგავსება, განსხვავება
5.გამოაქვეყნონ მასალა ტექნოლოგიების საშუალებით
მომწონს თწვენი იდეა. თანმიმდევრობა კარგად არის დაცული,მაგრამ გირჩევდით ტექნოლოგიასთან ერთად პრეზენტაციის სახითაც წარმოგედგინათ რომელიმე 2 ქვეყნის კულტურა
ReplyDelete